vozilo iz naslova.
stanje
-motor presao preko 150 000, na 90 kkm radjena generalna, zakovao motor zbog pucanja creva tecnosti za hladjenje, 1.specijla. ja ga kupio sa oko 110 000
-na oko 120 000 menjane karike, zalepio sam jednu uljnu kariku, pa kad je vec otvaran, ajde da i to resim. Reglirana bosh pumpa /dal`je lukas ili bosh, ali znate na sta mislim/. razlog je bio to sto mi je trosio ulje.
-potrosnja ulja se ubrzo ponovo pojavila. u intervalu zamene /na 5000, polusintetika, GM/ potrosi jos oko 1,5 litre
-iz poklopca glave motora, kad je motor vruc, kroz malo crevo koje vodi do creva usisnog u turbinu, vidi se solidna kolicina dima. uocljivi tragovi uljnih isparenja, gotovo kao da je zivo ulje. slicno i na otvoru sipke meraca ulja.-
-pre mesec dana, primetio sam da u karteru ima previse ulja, nesto iznad oznake. odvadio sam deo.verovatno mi je bio na nagibu kad sam pre toga kontrolisao i dolivao.
-pre 2 nedelje, motor se ugasio u sred voznje. u servisu ustanovljeno da je blokirao magnetski prekidac. nakon ciscenja i razrade sve je radilo normalno
Problem
-nakon dugotrajnije voznje uzbrdo /manje od kilometra/ ili nizbrdo i kocenja motorom, pri zaustavljanu se samostalno bez moje volje broj obrtaja povecava preko 3 000 rpm. nekoliko puta sam uspeo da ga udarcem nogom po papucici akceleratora vratim u normalu, ali to vise ne pali.sada moram da gasim motor na kljuc kad stanem na semaforu ako pocne da dize broj obrtaja.
preduzete mere
-prekontrolisan /u servisu/vakuum pred bosh pumpom, -ispravan i radi
-provereni svi mehanicki delovi sklopa papucica-poluga-sajla gasa, sa ciljem da se proveri da nema mehanicke blokade-nema
lepo vuce, dobro ubrzava, normalna potrosnja, nema tregova neuobicajenog dima na izduvnom sistemu osim kod naglog ubrzanja. potrosnju ulja sam opisao.jasno mi je da je zreo za/u najmanju ruku/ nove karike, ali me briga-sipam ulje i vozim. ovo sa dizanjem ler gasa me vec uznemirava.Takodje sam uocio, ali nisam siguran da je to problem i cini miu se da je oduvek tako, da nakon 5-8 minuta rada, kad se zagreje do izvesne mere, cakne neki relej iza kasete u instrum. tabli, i broj obrtaja se poveca na oko 1100 isvesno vreme.
ideje
-turbina zaprljana-moja ideja
-bosh pumpa-automehanicar I tvorac ideje
-prevelika kolicina uljnih isparenja dospeva u turbinu i usisnu granu/kao test, provozao sam ga sa izvadjenim iberlaufom-onim crevcem odozgo, ali problem se opet manifestovao/-boshista tvorac ideje
Da se nebih rukovodio principom `radi sve pa ces ubosti i pravi razlog` i radi pravilne dijagnoze, molim jos neko misljenje.
stanje
-motor presao preko 150 000, na 90 kkm radjena generalna, zakovao motor zbog pucanja creva tecnosti za hladjenje, 1.specijla. ja ga kupio sa oko 110 000
-na oko 120 000 menjane karike, zalepio sam jednu uljnu kariku, pa kad je vec otvaran, ajde da i to resim. Reglirana bosh pumpa /dal`je lukas ili bosh, ali znate na sta mislim/. razlog je bio to sto mi je trosio ulje.
-potrosnja ulja se ubrzo ponovo pojavila. u intervalu zamene /na 5000, polusintetika, GM/ potrosi jos oko 1,5 litre
-iz poklopca glave motora, kad je motor vruc, kroz malo crevo koje vodi do creva usisnog u turbinu, vidi se solidna kolicina dima. uocljivi tragovi uljnih isparenja, gotovo kao da je zivo ulje. slicno i na otvoru sipke meraca ulja.-
-pre mesec dana, primetio sam da u karteru ima previse ulja, nesto iznad oznake. odvadio sam deo.verovatno mi je bio na nagibu kad sam pre toga kontrolisao i dolivao.
-pre 2 nedelje, motor se ugasio u sred voznje. u servisu ustanovljeno da je blokirao magnetski prekidac. nakon ciscenja i razrade sve je radilo normalno
Problem
-nakon dugotrajnije voznje uzbrdo /manje od kilometra/ ili nizbrdo i kocenja motorom, pri zaustavljanu se samostalno bez moje volje broj obrtaja povecava preko 3 000 rpm. nekoliko puta sam uspeo da ga udarcem nogom po papucici akceleratora vratim u normalu, ali to vise ne pali.sada moram da gasim motor na kljuc kad stanem na semaforu ako pocne da dize broj obrtaja.
preduzete mere
-prekontrolisan /u servisu/vakuum pred bosh pumpom, -ispravan i radi
-provereni svi mehanicki delovi sklopa papucica-poluga-sajla gasa, sa ciljem da se proveri da nema mehanicke blokade-nema
lepo vuce, dobro ubrzava, normalna potrosnja, nema tregova neuobicajenog dima na izduvnom sistemu osim kod naglog ubrzanja. potrosnju ulja sam opisao.jasno mi je da je zreo za/u najmanju ruku/ nove karike, ali me briga-sipam ulje i vozim. ovo sa dizanjem ler gasa me vec uznemirava.Takodje sam uocio, ali nisam siguran da je to problem i cini miu se da je oduvek tako, da nakon 5-8 minuta rada, kad se zagreje do izvesne mere, cakne neki relej iza kasete u instrum. tabli, i broj obrtaja se poveca na oko 1100 isvesno vreme.
ideje
-turbina zaprljana-moja ideja
-bosh pumpa-automehanicar I tvorac ideje
-prevelika kolicina uljnih isparenja dospeva u turbinu i usisnu granu/kao test, provozao sam ga sa izvadjenim iberlaufom-onim crevcem odozgo, ali problem se opet manifestovao/-boshista tvorac ideje
Da se nebih rukovodio principom `radi sve pa ces ubosti i pravi razlog` i radi pravilne dijagnoze, molim jos neko misljenje.
Comment